Regulament Apartamente
Termeni si conditii
Dragi oaspeţi,
Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la SNS APART și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.
Rezervare
Rezervarea se face direct pe site-ul www.sns-apart.ro, office@sns-apart.ro sau la unul dintre următoarele numere de telefon:
+40 724 34 73 02
Rezervările negarantate vor fi reținute până la ora 16:00 (ora locală) din ziua sosirii și eliberate în mod automat după această oră, cu excepția cazului în care rezervarea este garantată cu o plată anticipată. În caz de neprezentare, SNS APART își rezervă dreptul de a reține suma aferentă avansului apartamentul pentru restul perioadei rezervate.
Pentru rezervări, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon: +40 724 34 73 02 sau pe pagina de rezervări a site-ului www.sns-apart.ro
Anularea rezervării
Orice anulare de rezervare a apartamentului se va trimite în scris, pe adresa de e-mail: office@sns-apart.ro sau pe whats app, la numărul: 0724347302. Daca notificarea este primita cu 14 zile inainte de inceperea sejurului avansul se va returna. In caz contrar se pierde avansul
Tarife
Tarifele SNS APART diferă atât în funcţie de tipul de apartament pentru care optaţi, disponibilitate, zi şi anotimp, cât și de numărul de persoane din apartament (mai multe detalii pe pagina de rezervări).
Pentru mai multe informații, consultați site-ul www.sns-apart.ro
Sosirea și plecarea
Primirea apartamentului (check-in) se poate face începând cu ora 15.00 pana la ora 20:00.
Eliberarea apartamentului (check-out) se va face înainte de ora 10.00.
La cerere, in limita disponibilitatii si contra-cost, putem onora si serviciul de early check-in (primirea apartamentului mai devreme de ora mentionata mai sus) si/sau late check-out (eliberarea apartamentului mai tarziu de ora mentionata mai sus). Fiecare serviciu in parte se va taxa cu 30% din tariful cazarii/noapte, aceasta valoare incluzand TVA-ul.
In cazul in care apartamentul se va elibera după ora 18.00, se va aplica o taxa de 100% din tariful cazarii/noapte.
Aceste solicitări ale clienților vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care aparthotelul nu are confirmări ferme pentru acele spații de cazare.
Cazare
Cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-7 ani se va face gratuit, când sunt folosite paturile existente.
Vă rugăm să ne comunicaţi atunci când faceţi rezervarea dacă aveţi nevoie de un pătuţ pentru copil pentru a va putea onora, în limita disponibilului,solicitarea.
Oaspeți suplimentari
Puteți primi musafiri sau oaspeți în apartamentul dumneavoastră între orele 8.00 a.m. și 10.00 p.m., fără costuri suplimentare. În cazul în care primiți oaspeți în intervalul 10.00 p.m. – 8.00 a.m., aceștia vor trebui să achite diferențele de tarif și să se înregistreze prin completarea fișei de cazare.
Modalităţi de plată
Pentru plata serviciilor SNS APART sunt acceptate cărţile de credit la unitate. Avansul de 30 % necesar confirmarii rezervarii se fa face prin transfer bancar sau depunere in numerar la orice sediu al bancii Transilvania
În acest ultim caz, vă rugam să prezentați la cazare OP-ul vizat de bancă. Factura se emite la prezentarea acestuia.
Fumatul
Fumatul tradițional nu este permis în apartamentele SNS, conform legislatiei aplicabile. Fumatul se poate efectua pe balcoanele sau terasele apartamentelor In cazul in care nu se respecta prevederile prezentului regulament, clientul va suporta o amenda in valoare de 100 euro (valoarea in lei va fi calculata la cursul BNR din ziua platii), reprezentand serviciile de curatenie a apartamentului.
Animalele de companie
Regula generală nu permite cazarea a persoanelor însoțite de animale și păsări.
În cazuri excepționale și numai cu acordul SNS APART, cazarea se va face contra taxei de 15 euro/zi/animal/pasăre.
SNS apart nu pune la dispoziția clienților săi parcare, parcarea publica se foloseste în limita disponibilității. Apartamentele care dețin locuri de parcare sunt marcate in lista de facilitati ale apartamentului
Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.
Siguranța obiectelor personale
Nu ne asumăm nici un fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta apartamentelor.
Confidenţialitatea informaţiilor
Dacă ne contactaţi prin e-mail, fax sau prin intermediul site-urilor, ne rezervăm dreptul ca datele care vă vizează să fie prelucrate în scopuri de marketing direct.
Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţiile despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
În conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecția datelor personale cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora, modificată și completată, SNS RENT APART SRL are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopuri determinate, explicite și legitime, datele personale care îi sunt furnizate de clienți persoane fizice și imaginile reprezentative.
Scopurile colectării și prelucrării imaginilor clienților sunt securitatea acestora și prevenirea fraudelor, completate cu situațiile necesare prelucrării datelor cu caracter personal în vederea îndeplinirii obligațiilor legale.
Clienții SNS APART sunt obligați să furnizeze datele solicitate în vederea derulării sau inițierii de raporturi juridice cu societatea, cu respectarea prevederilor legale.
Refuzul persoanelor fizice de a furniza aceste date determină incapacitatea societății noastre de a vă pune la dispoziție serviciile solicitate, făcând imposibilă respectarea cerințelor reglementărilor speciale în domeniul hotelier și cel fiscal.
În conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001, persoanele fizice beneficiază de următoarele drepturi: dreptul de acces la date, de intervenție, de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și de a se adresa justiției.
Dispute şi reclamaţii
Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești Constanta.
Program de fidelizare
Ne rezervăm dreptul de a acorda diferite bonusuri și servicii suplimentare fără plată clienților noștri, prin intermediul programului de fidelitate.
Program de eliminare a clienților indezirabili
Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea cât și normele de conviețuire socială și cele morale.
De asemenea, clientul SNS APART trebuie să aibă grijă de proprietatea încredințată lui pe parcursul cazării.
Orice încălcare a uzanțelor SNS APART sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul administratirului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz.
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, accesul în apartament clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii SNS APART sau deranjează alți clienți. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând SNS APART va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.
Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat clienții indezirabili.
Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.
Clauze finale
Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către SNS APART (cazare) a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.
Modificări termeni și condiții
Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către SNS APART fără a se face notificări în prealabil.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la SNS APART !
Echipa SNS APART